avui he anat a caçar a uns quants espanyols, el cas es que hi havia alguns que resaven perque no els hi agafi i em tiraven diners per no der-lis res. jo com von catala he anat a recuir-los i els he deixat lliures.. aixo de tenir espanyols a un altre pais es un bon negoci :sisi2: