Post per a parlar en català, valencià o mallorquí [Vol I]

  • Thread starter Thread starter sknaht
  • Start date Start date
Darki said:
pero que dius ara?? aqui el que es fa pajes mentals pensant que no esta en españa ets tu, pero bo, si ets felis pensant que vius en un altre mon no te'n vaig a furtar la ilusio, pero et recomane eixir al carrer, mañaco merda.

et dic lo mateix :nusenuse:
 
Panrico said:
et dic lo mateix :nusenuse:

pots dir lo que vuigues en la diferencia de que yo tinc rao y tu no, escoria independentista.
 
Darki said:
pots dir lo que vuigues en la diferencia de que yo tinc rao y tu no, escoria independentista.

mira fill de puta, tenc rao, una altra cossa es que tu no la vulguis acceptar, vareu ser repoblats per catalans per lo tant tens sang catalana.. només ets un dels millions de borregos espanyols que voten al pp en espanya, deixa-ho fer CATALÀ RESENTIT
 
Panrico said:
mira fill de puta, tenc rao, una altra cossa es que tu no la vulguis acceptar, vareu ser repoblats per catalans per lo tant tens sang catalana.. només ets un dels millions de borregos espanyols que voten al pp en espanya, deixa-ho fer CATALÀ RESENTIT
1- van ser aragonesos els que van baixar.

2- la meua zona en concret va ser repoblada amb gent de murcia, a la que van obligar a aprendre el catala per que no sels carregaren els nazis catalufos (que ya existien). el teu argument es invalid.
 
Darki said:
1- van ser aragonesos els que van baixar.

2- la meua zona en concret va ser repoblada amb gent de murcia, a la que van obligar a aprendre el catala per que no sels carregaren els nazis catalufos (que ya existien). el teu argument es invalid.
i els aragonesos que son? catalans :nusenuse: , la teva zona en concret em xucla els collons, et varen ensenyar català, no obligar a aprendre, i ho varen fer per teu bé, perque ara vius als països calanas on es xerra català així que abans de xerrar dels catalans et laves sa boca, fill de puta
 
me cagu en tus muertus de paisoscatalans viva España lliura i viva la comunidad valenciana vixca valencia som valencians mai catalans menjeu-me els ous per baix del cul putes som espanyols ueeeeeeee
 
Panrico said:
i els aragonesos que son? catalans :nusenuse: , la teva zona en concret em xucla els collons, et varen ensenyar català, no obligar a aprendre, i ho varen fer per teu bé, perque ara vius als països calanas on es xerra català així que abans de xerrar dels catalans et laves sa boca, fill de puta

clar, clar, i els madrileñs son canaris.

ves a zaragoza o a alicante i diu a la gent que son catalans, si en menys de 5 minuts no estas a terra sangrant per tots el forats vens i m'ho contes.
 
Darki said:
clar, clar, i els madrileñs son canaris.

ves a zaragoza o a alicante i diu a la gent que son catalans, si en menys de 5 minuts no estas a terra sangrant per tots el forats vens i m'ho contes.

quan vulguis :nusenuse: una altra cosa es que no acceptin que son catalans, pero que ho són és
 
Panrico said:
quan vulguis :nusenuse: una altra cosa es que no acceptin que son catalans, pero que ho són és

y vosatros no accepteu que sou españols i ho sou. esta empatadeta la cosa
 
Darki said:
y vosatros no accepteu que sou españols i ho sou. esta empatadeta la cosa

pas de discutir amb un català que no accepta lo que és, que t'hi vagi bé CATALÀ
 
fareu algo esta nit? hui que plou tambe no vaig a eixir (ja, ja, que jo no ix mai, en realitat llimpie les finestres del bunker i tal) i podriem fer una crida forotrolera per skype :sisi1:
 
:sisi3: said:
fareu [algo esta nit? hui que plou tambe no vaig a eixir (ja, ja, que jo no ix mai, en realitat llimpie les finestres del bunker i tal) i podriem fer una crida forotrolera per skype :sisi1:

para los meseteros
 
Paso de llegir les 12 pàgines anterios, almes caritatives que hem facín un resum? :roto2:
 
Shurxinne said:
Paso de llegir les 12 pàgines anterios, almes caritatives que hem facín un resum? :roto2:

politica, ciu i pagafantisme.
 
Entenc, no res gaire més enllà del que se sol parlar per aquí... :sisi3:
 
Shurxinne said:
Entenc, no res gaire més enllà del que se sol parlar per aquí... :sisi3:

que merda vol dir "no res gaire" :roto2:
 
Suposo que aquí sobra el res, però s'enten el significat colectiu de la construcció.
 
merda catalufos sempre dient paraules rares que no venen a conte




















ez vromus xDDx