Post per a parlar en català, valencià o mallorquí [Vol I]

  • Thread starter Thread starter sknaht
  • Start date Start date
politique fratenernite legalite..... Ah, que es parlar frances
 
kat ja que el makis crec que no ens enten podriem planejar aqui el nostre colp d'estat a forotrolls per a conseguir tot el poder per a nosaltres sols i manarli a un gulag a polonia, despres del colp ja podriem quedar per a charrar i lo que surja :D
 
et nesesite a tu, la base de dades d'aqueste dia si pot ser, la contrasenya del makis i una gavia per a fica-li dins :sisi3:

aixi que:

1- jo, amb la contrasenya, li done privilegis d'admin a la meua conta, despres nesesite la teua ajuda per a banejar la conta de makisone, aixi mos lleven d'amunt al polaco, i mos fem en el control del foro.

2- quedem i viurem junts i felisos per a sempre :D
 
makis jo si fosi tu banejaria ara mateix an nen panche si no bols quedar-ti tot solet
 
INDEPENDENTISTES NO, GRACIES. AQUÍ PARLEM UNA LLENGUA CO-OFICIAL DE LA GLORIOSA PATRIA D'ESPANYA.