Post per a parlar en català, valencià o mallorquí [Vol I]

  • Thread starter Thread starter sknaht
  • Start date Start date
i tu mira en lo que s'està convertint el teu pais :nusenuse:
 
Te havlo
En catalan surenyo blbablablablabñabobablabblanbla nyaunynynyntnnttnnynynynynynnynynyny
 
2moo5ty.jpg
 
avui he anat a caçar a uns quants espanyols, el cas es que hi havia alguns que resaven perque no els hi agafi i em tiraven diners per no der-lis res. jo com von catala he anat a recuir-los i els he deixat lliures.. aixo de tenir espanyols a un altre pais es un bon negoci :sisi2:
 
Panrico said:
avui he anat a caçar a uns quants espanyols, el cas es que hi havia alguns que resaven perque no els hi agafi i em tiraven diners per no der-lis res. jo com von catala he anat a recuir-los i els he deixat lliures.. aixo de tenir espanyols a un altre pais es un bon negoci :sisi2:

mallorqui frustat que es creu catala. t'insultaven molt al cole?
 
Darki said:
mallorqui frustat que es creu catala. t'insultaven molt al cole?

no m'ho crec, ho soc :nusenuse: i tu també vulguis o no formes parts dels països catalans, aixi que ten fots wink
 
Panrico said:
no m'ho crec, ho soc :nusenuse: i tu també vulguis o no formes parts dels països catalans, aixi que ten fots wink

escriure mes gran no et dona la rao, isleny frustat.
 
Darki said:
escriure mes gran no et dona la rao, isleny frustat.

escric com em doni sa real gana, murcià que es pensa que es espanyol frustat
 
Panrico said:
escric com em doni sa real gana, murcià que es pensa que es espanyol frustat

pero que dius ara?? aqui el que es fa pajes mentals pensant que no esta en españa ets tu, pero bo, si ets felis pensant que vius en un altre mon no te'n vaig a furtar la ilusio, pero et recomane eixir al carrer, mañaco merda.