et nesesite a tu, la base de dades d'aqueste dia si pot ser, la contrasenya del makis i una gavia per a fica-li dins :sisi3:
aixi que:
1- jo, amb la contrasenya, li done privilegis d'admin a la meua conta, despres nesesite la teua ajuda per a banejar la conta de makisone, aixi mos lleven d'amunt al polaco, i mos fem en el control del foro.
2- quedem i viurem junts i felisos per a sempre :D