Post per a parlar en català, valencià o mallorquí [Vol I]

  • Thread starter Thread starter sknaht
  • Start date Start date
ja esta marejant la perdiu, no pot passar desapercebuda no ¬¬
 
Punk_Sk8 said:
a tu que carai et passa? valga'm deu, qui sap de qui estaba parlant, que coi ho sap?

passo de respondre de males maneres... només diré que estic fart de tantes discusions, i que si busques a la gent la trobaràs.

Vinga, fins ara
 
d'acord tranquil jo ja passo de respondre en aquest forum, que os bombin :D
 
Punk_Sk8 said:
d'acord tranquil jo ja passo de respondre en aquest forum, que os bombin :D

com vulguis, l'únic que t'he demanat es que no busquis brega, perquè pots sortir escaldat, i perquè no m'agrada llegir pàgines i pàgines de discusions. En cap moment t'he demanat que te'n vagis
 
Ahharu said:
com vulguis, l'únic que t'he demanat es que no busquis brega, perquè pots sortir escaldat, i perquè no m'agrada llegir pàgines i pàgines de discusions. En cap moment t'he demanat que te'n vagis

escaldat? valga'm deu
 
Ahharu said:
si, metafòricament i literalment, quan Rayden vingui pel darrere :gaydude:

aixo del rayden ja m'està pujant la mosca al nas, aixi que vigila amb les teves paraules
 
Punk_Sk8 said:
aixo del rayden ja m'està pujant la mosca al nas, aixi que vigila amb les teves paraules

en el fons t'agrada.. el primer pas es reconèixer-ho
 
me cago en tó! qué coño estáis diciendo!!!!


Awesome002.gif
 
jo he vingut aqui a parlar en lleidatà, osia que os poseu agafeu la granera i comenseu a granar panda de totils