R
Pot ser en els moments en els que actuo tal i com soc. xDrrm97 said:QWERTY a vegades em caus be
Tots es claven molt amb tu per aixo pot ser que de vegades actues com una histerica pero tambe tens els teus moments d'amabilitatQWERTY said:Pot ser en els moments en els que actuo tal i com soc. xD
Estoy acostumbrada a acentuar en castellano. Ya sé que "això" es una palabra aguda acabada en vocal y que se acentúa y que además la "o" es una "o" cerrada y el acento tiene que ser cerrado, o como se llame ese acento. XDAhharu said:es Això!!!
rrm97 said:Tots es claven molt amb tu per aixo pot ser que de vegades actues com una histerica pero tambe tens els teus moments d'amabilitat
Tinc motius per actuar així. En el fons sóc una bona noia.rrm97 said:Tots es claven molt amb tu per aixo pot ser que de vegades actues com una histerica pero tambe tens els teus moments d'amabilitat
Per que va acomençar lo de la rumana lefada?QWERTY said:Tinc motius per actuar així. En el fons sóc una bona noia.
Suposo que perque sóc de fora. I les del meu país normalment venen aquí a prostituir-se i com que a l'Elezztro li agrada generalitzar...:nusenuse:rrm97 said:Per que va acomençar lo de la rumana lefada?
Dona, si que estan mal del cap. A partir d'aquest moment ja no em clavare amb tu.QWERTY said:Suposo que perque sóc de fora. I les del meu país normalment venen aquí a prostituir-se i com que a l'Elezztro li agrada generalitzar...:nusenuse:
rrm97 said:Dona, si que estan mal del cap. A partir d'aquest moment ja no em clavare amb tu.
Es la xica dels teus somnis?GOD said:Es que ara, qui es calve amb ella pot morir perque estic jo que tinc el poder absolut sobre tot. I amb la xica dels meus somnis no es calva ningu.
Molt considerada... :)rrm97 said:Dona, si que estan mal del cap. A partir d'aquest moment ja no em clavare amb tu.
Feia tant que t'estava esperant i no apareixies mai... :-*GOD said:Es que ara, qui es calve amb ella pot morir perque estic jo que tinc el poder absolut sobre tot. I amb la xica dels meus somnis no es calva ningu.
QWERTY said:Molt considerada... :)Feia tant que t'estava esperant i no apareixies mai... :-*
rrm97 said:QWERTY te mala llet