Post per a parlar en català, valencià o mallorquí [Vol I]

  • Thread starter Thread starter sknaht
  • Start date Start date
QWERTY said:
Pot ser en els moments en els que actuo tal i com soc. xD
Tots es claven molt amb tu per aixo pot ser que de vegades actues com una histerica pero tambe tens els teus moments d'amabilitat
 
Ahharu said:
es Això!!!
Estoy acostumbrada a acentuar en castellano. Ya sé que "això" es una palabra aguda acabada en vocal y que se acentúa y que además la "o" es una "o" cerrada y el acento tiene que ser cerrado, o como se llame ese acento. XD
 
rrm97 said:
Tots es claven molt amb tu per aixo pot ser que de vegades actues com una histerica pero tambe tens els teus moments d'amabilitat

Es molt bona xica, jo ho se.
 
rrm97 said:
Tots es claven molt amb tu per aixo pot ser que de vegades actues com una histerica pero tambe tens els teus moments d'amabilitat
Tinc motius per actuar així. En el fons sóc una bona noia.
 
rrm97 said:
Per que va acomençar lo de la rumana lefada?
Suposo que perque sóc de fora. I les del meu país normalment venen aquí a prostituir-se i com que a l'Elezztro li agrada generalitzar...:nusenuse:
 
QWERTY said:
Suposo que perque sóc de fora. I les del meu país normalment venen aquí a prostituir-se i com que a l'Elezztro li agrada generalitzar...:nusenuse:
Dona, si que estan mal del cap. A partir d'aquest moment ja no em clavare amb tu.
 
rrm97 said:
Dona, si que estan mal del cap. A partir d'aquest moment ja no em clavare amb tu.

Es que ara, qui es calve amb ella pot morir perque estic jo que tinc el poder absolut sobre tot. I amb la xica dels meus somnis no es calva ningu.
 
GOD said:
Es que ara, qui es calve amb ella pot morir perque estic jo que tinc el poder absolut sobre tot. I amb la xica dels meus somnis no es calva ningu.
Es la xica dels teus somnis?
 
rrm97 said:
Dona, si que estan mal del cap. A partir d'aquest moment ja no em clavare amb tu.
Molt considerada... :)
GOD said:
Es que ara, qui es calve amb ella pot morir perque estic jo que tinc el poder absolut sobre tot. I amb la xica dels meus somnis no es calva ningu.
Feia tant que t'estava esperant i no apareixies mai... :-*
 
QWERTY said:
Molt considerada... :)Feia tant que t'estava esperant i no apareixies mai... :-*

Jo sempre estic, aunque no siga fisicament, estic.
 
no entiendo mucho pero el panocho deberia ser lengua oficial en todo el pais :sisi3: