Post per a parlar en català, valencià o mallorquí [Vol I]

  • Thread starter Thread starter sknaht
  • Start date Start date
Punk_Sk8 said:
ciutadans es queda igual que la ultima legislatura, el pp ha pujat el que ha perdut el psc, per la seva disconformitat.

A vore que fa CIU partit de dretes. :sisi1:
 
ShurAmarillo said:
A vore que fa CIU partit de dretes. :sisi1:

Partit de dretes catalana, que ve a ser un nacionalisme català separatista, al rollo de erc, pero mes suau, si estiguessis informat sabries que un dels objectius de ciu era declarar el referendum per la independencia abans de 2014
 
Punk_Sk8 said:
Partit de dretes catalana, que ve a ser un nacionalisme català separatista, al rollo de erc, pero mes suau, si estiguessis informat sabries que un dels objectius de ciu era declarar el referendum per la independencia abans de 2014

:elrisas: :elrisas:

Sols he nombrat que es un partit de dretes.

Saltes molt pront :rotorie:

No va a conseguir res de res,nomes es populisme.
 
ShurAmarillo said:
:elrisas: :elrisas:

Sols he nombrat que es un partit de dretes.

Saltes molt pront :rotorie:

No va a conseguir res de res,nomes es populisme.

populisme barat com los partits feixistes
 
guaita .... que nit més bonica i més agradable estic passant per aquest meravellós fòrum amb tots aquests foreros i foreros i poc a poc i sense voler se m'estan tancant els ulls i no crec que tardi molt en anar-me'n al llit a dormir[/size] :1115:
 
Un dilluns a les tres de la nit i dotze usuaris conectats :roto2:
 
Jo estic farta de parlar cada día en catalá. A sobre ho haig de fer en un forum?


Adiós...
 
Jo no tinc mala llet. xD
A dormir que tens 13 anys y aquestes no son hores per tu per estar desperta!!
 
QWERTY said:
Jo no tinc mala llet. xD
A dormir que tens 13 anys y aquestes no son hores per tu per estar desperta!!

Tu, preciosa, que et pasa?
 
QWERTY said:
Estic emprenyada perque estas passant de mi. :lloron:
Ves? Dices que no quieres protagonismo, pero en cuanto te lo quiero quitar lloras.
 
QWERTY said:
Jo no tinc mala llet. xD
A dormir que tens 13 anys y aquestes no son hores per tu per estar desperta!!
QWERTY a vegades em caus be
 
ShurAmarillo said:
Un dilluns a les tres de la nit i dotze usuaris conectats :roto2:

estava al mesenger... ara vaig a fer una instance al wow...

PD: No.. al llit que vaig