Post per a parlar en català, valencià o mallorquí [Vol I]

  • Thread starter Thread starter sknaht
  • Start date Start date
Punk_Sk8 said:
jo els estimo


arale-caca.jpg
 
ShurAmarillo said:

estas dictant per un nacionalisme valencia, quan tu defenses un nacionalisme espanyol, cada dia em sorprens més
 
Punk_Sk8 said:
estas dictant per un nacionalisme valencia, quan tu defenses un nacionalisme espanyol, cada dia em sorprens més

Coneixes Coalició Valenciana?

Es un partit nacionalista espanyol i nacionalista valencià,sempre i quan eixe nacionalisme valencià no sea separatista no veig el problema.
 
Sempre parlant de política,aquestos fils... :sisi3:
 
ShurAmarillo said:
Coneixes Coalició Valenciana?

Es un partit nacionalista espanyol i nacionalista valencià,sempre i quan eixe nacionalisme valencià no sea separatista no veig el problema.


Ja arribarà el dia en el que surti la seua vertent separatista
 
Punk_Sk8 said:
estas dictant per un nacionalisme valencia, quan tu defenses un nacionalisme espanyol, cada dia em sorprens més
aquí també m´ha deixat bocabadat
 
Punk_Sk8 said:
Ja arribarà el dia en el que surti la seua vertent separatista

Mai.
Prompte arribarà el fi d'aquests grupusculs separatistas periferics.
Molt prompte.
 
La imatge es per a diferenciar valencia del reste de comunitats per als ilusionistes del paisos catalans en concret,no vol dir que siga blaver ni molt menys :roto2rie:


Si per mi fora a tomar per cul les autonomies.
 
ShurAmarillo said:
Mai.
Prompte arribarà el fi d'aquests grupusculs separatistas periferics.
Molt prompte.

Mai diguis d'aquesta aigua no beuré. La politica es un mon on mai es sap on pararàs, pero la gent s'emboba en que uns personatges, siguin del partit que siguin, els hi diguin el que han de fer, i aquí a españa aixo es un muts i a la gàbia, ningu aixecarà la veu, pero el dia que menys s'ho esperin, podras veure com tots los teus partits falangistes/nazionalistes, se'n van a la merda, com a tots els partits nacionalistes de cualsevol comunitat autonoma espanyola
 
Punk_Sk8 said:
Mai diguis d'aquesta aigua no beuré. La politica es un mon on mai es sap on pararàs, pero la gent s'emboba en que uns personatges, siguin del partit que siguin, els hi diguin el que han de fer, i aquí a españa aixo es un muts i a la gàbia, ningu aixecarà la veu, pero el dia que menys s'ho esperin, podras veure com tots los teus partits falangistes/nazionalistes, se'n van a la merda, com a tots els partits nacionalistes de cualsevol comunitat autonoma espanyola

No se'n aniran a la merda mentres quede un sols NacionalSocialista,Fascista o Falangista d'afiliat.

El separatisme desapareixera quan se'n donen conta de la mentira en la que creíen i açi estare jo per a disfrutar.
 
Escoltin, es un fil per parlar en català o de politica?
 
ells que parlin de politica nosaltres ho fem de futbol


L´Espanyol campió de la Catalunya Cup, el primer titol de l´any es va imposar al Farsa i a l´Hospi
 
ShurAmarillo said:
No se'n aniran a la merda mentres quede un sols NacionalSocialista,Fascista o Falangista d'afiliat.

El separatisme desapareixera quan se'n donen conta de la mentira en la que creíen i açi estare jo per a disfrutar.

La merda de la que la gent creu, a catalunya cada dia creix més, aquesta vegada han baixat els vots a erc, pero han pujat a solidaritat catalana, un partit que solsament tenia uns mesos i ara te 4 escons al parlament, vols dir que tota aquesta merda no acabarà triomfant¿? Jo vec cada vegada a la gent aqui a catalunya més farta del que passa amb espanya, pero això no els interessa treure-ho per les televisions.
 
sknaht said:
ells que parlin de politica nosaltres ho fem de futbol


L´Espanyol campió de la Catalunya Cup, el primer titol de l´any es va imposar al Farsa i a l´Hospi

Bé... i que em dius del 5-1 a casa vostra? This is Cornella? :D
 
Punk_Sk8 said:
La merda de la que la gent creu, a catalunya cada dia creix més, aquesta vegada han baixat els vots a erc, pero han pujat a solidaritat catalana, un partit que solsament tenia uns mesos i ara te 4 escons al parlament, vols dir que tota aquesta merda no acabarà triomfant¿? Jo vec cada vegada a la gent aqui a catalunya més farta del que passa amb espanya, pero això no els interessa treure-ho per les televisions.

El PP o Ciutadans també van conseguir molt votants i aixo no vol dir que Catalunya sea mes espanyolista...o si?
El partit de Laporta amb Maria LaPiedra com representant es un partit de conya com tots els separatistes.
De totes formes siguen els que siguen i cuants siguen no van a obtendre res.
 
ShurAmarillo said:
El PP o Ciutadans també van conseguir molt votants i aixo no vol dir que Catalunya sea mes espanyolista...o si?
El partit de Laporta amb Maria LaPiedra com representant es un partit de conya com tots els separatistes.
De totes formes siguen els que siguen i cuants siguen no van a obtendre res.

ciutadans es queda igual que la ultima legislatura, el pp ha pujat el que ha perdut el psc, per la seva disconformitat.