E esrakao Invitado Dec 4, 2012 #21 jajazen1 said: Donostiarra naiz, baina tira... :roto2nuse: Click to expand... jende askok ez du lotsarik...
jajazen1 said: Donostiarra naiz, baina tira... :roto2nuse: Click to expand... jende askok ez du lotsarik...
J jajazen1 Invitado Dec 4, 2012 #22 esrakao said: jende askok ez du lotsarik... Click to expand... Ze jende, baina ze ostias esaten ari zara, ez dut ezer ez ulertzen...
esrakao said: jende askok ez du lotsarik... Click to expand... Ze jende, baina ze ostias esaten ari zara, ez dut ezer ez ulertzen...
E esrakao Invitado Dec 4, 2012 #23 jajazen1 said: Ze jende, baina ze ostias esaten ari zara, ez dut ezer ez ulertzen... Click to expand... zoaz pikutara,ergela
jajazen1 said: Ze jende, baina ze ostias esaten ari zara, ez dut ezer ez ulertzen... Click to expand... zoaz pikutara,ergela
S susy4 Invitado Dec 4, 2012 #24 si us plau, amb aquesta llegua no entenc res.feu el que calgui, per escriure mes clar. moltes de nades.
si us plau, amb aquesta llegua no entenc res.feu el que calgui, per escriure mes clar. moltes de nades.
E esrakao Invitado Dec 4, 2012 #25 susy4 said: si us plau, amb aquesta llegua no entenc res.feu el que calgui, per escriure mes clar. moltes de nades. Click to expand... yes yes veri gud
susy4 said: si us plau, amb aquesta llegua no entenc res.feu el que calgui, per escriure mes clar. moltes de nades. Click to expand... yes yes veri gud
J jajazen1 Invitado Dec 4, 2012 #26 esrakao said: zoaz pikutara,ergela Click to expand... Euskaran zertxobait makal ikusten zaitut. Gero eta argiago daukat troll txar bat baino ez zarela, baina tira, jokatu nahi duzun papera hori bada... Hemengoa benetan bazara, kontuan izan ze irudi ematen ari zara eta ze nolako fama ematen diguzu euskaldun guztioi.
esrakao said: zoaz pikutara,ergela Click to expand... Euskaran zertxobait makal ikusten zaitut. Gero eta argiago daukat troll txar bat baino ez zarela, baina tira, jokatu nahi duzun papera hori bada... Hemengoa benetan bazara, kontuan izan ze irudi ematen ari zara eta ze nolako fama ematen diguzu euskaldun guztioi.
D Draxler Invitado Dec 4, 2012 #28 susy4 said: si us plau, amb aquesta llegua no entenc res.feu el que calgui, per escriure mes clar. moltes de nades. Click to expand... vinga, jo també em faré el xulo per que ells no ens entenguin xDD
susy4 said: si us plau, amb aquesta llegua no entenc res.feu el que calgui, per escriure mes clar. moltes de nades. Click to expand... vinga, jo també em faré el xulo per que ells no ens entenguin xDD
S susy4 Invitado Dec 4, 2012 #29 Draxler said: vinga, jo també em faré el xulo per que ells no ens entenguin xDD Click to expand... de que va aquesta gent! sembla mentida, quina poca vergonya! :sisi1:
Draxler said: vinga, jo també em faré el xulo per que ells no ens entenguin xDD Click to expand... de que va aquesta gent! sembla mentida, quina poca vergonya! :sisi1:
D Draxler Invitado Dec 4, 2012 #30 susy4 said: de que va aquesta gent! sembla mentida, quina poca vergonya! :sisi1: Click to expand... no lis facis cas, no s'enteren de res xD au, que cerquin en el traductor el que possam! :gaydude:
susy4 said: de que va aquesta gent! sembla mentida, quina poca vergonya! :sisi1: Click to expand... no lis facis cas, no s'enteren de res xD au, que cerquin en el traductor el que possam! :gaydude: