Puede ser una decisión anticipada

• Thread starter Thread starter Niñoderellenonumero1
  • Start date Start date
N

Niñoderellenonumero1

Invitado
Mis ganas me lo impiden, una fuerza oscura me dice que no lo haga, pero. ....

VOY A DUCHARME

Desde que soy una perroflauta esto se me hace duro...

No no. Ahora soy perroflauta y me baño una vez cada 4 meses :sisi3:

pero ves a la ducha joder, VES A LA PUTA DUCHA. LLEGA EL EDOR HASTA AQUI CAGONLOSTIACONSAGRADAMAREDEDEUDEMASSALCOREIG I LO PUTO CRISTO DE BALAGUER, VERGONYA T'HAURIA DE DONAR FILLA DE SATANAS, JO DE TU ESTUDIARIA!!!!!!!

vaig a estudiar si tu li dones un beso a Makis en el cul

Podrías irte a hacer la acampada por democracia real con tus colegas. Seas de donde seas

Niñoderellenonumero1 said:
vaig a estudiar si tu li dones un beso a Makis en el cul

jo de tu vigilaria aquest vocabulari, que la canalla d'avui dia os ho teniu massa cregut, i aixo os portara problemes.

Arrahu said:
jo de tu vigilaria aquest vocabulari, que la canalla d'avui dia os ho teniu massa cregut, i aixo os portara problemes.
Fill de puta, cadascú que parle com vullga

Arrahu said:
a sobre de bruta, valenciana, ho tens tot xiqueta, o tens tot.
Que tens amb els valencians?
Pd: si jo ho tinc tot, tu no tens res!!!!

Que tens amb els valencians?
Pd: si jo ho tinc tot, tu no tens res!!!!

prefereixo no tindre res, la vida es basa en la naturalesa de l'humà, no en el que pots tindre o no tindre.

Arrahu said:
prefereixo no tindre res, la vida es basa en la naturalesa de l'humà, no en el que pots tindre o no tindre.
Pero jo soc perroflauta, doncs no tinc ni casa.

Pero jo soc perroflauta, doncs no tinc ni casa.

Pero be que tens un xalet a saragossa, un iphone, cavalls, gossos, piscina cuberta, ordinadors, internet, roba que deu costar molts diners, encara que siguin de grups de metal, botes de 150 euros, i merdes d'estes. Per no parlar dels estudis que deus estar clapant, que segur que son en escola privada.