B bocatadesemen Invitado Jul 26, 2012 #1 estan donant un reportatge molt interesant a la televisio espanyola sobre els jocs olimpics al mil nousents noranta dos a barsalona y me he emosionat una mica
estan donant un reportatge molt interesant a la televisio espanyola sobre els jocs olimpics al mil nousents noranta dos a barsalona y me he emosionat una mica
B bocatadepan Invitado Jul 26, 2012 #4 Kat said: em pareix molt be Click to expand... si menges pollastre no engruixeras, ai no engruixeras, ai no eungruixeras
Kat said: em pareix molt be Click to expand... si menges pollastre no engruixeras, ai no engruixeras, ai no eungruixeras
B bocatadepan Invitado Jul 26, 2012 #6 Jigsaw said: Y si me tocais la polla en castellano ¿Que tal queda? Click to expand... nasi, franquista, fora el opressor estat espanynyol melon
Jigsaw said: Y si me tocais la polla en castellano ¿Que tal queda? Click to expand... nasi, franquista, fora el opressor estat espanynyol melon
J Jigsaw Invitado Jul 26, 2012 #7 Vete de España, comprate una isla y la pones el nombre que quieras, subnormal.
B bocatadepan Invitado Jul 26, 2012 #8 Jigsaw said: Vete de España, comprate una isla y la pones el nombre que quieras, subnormal. Click to expand... pepsilandia
Jigsaw said: Vete de España, comprate una isla y la pones el nombre que quieras, subnormal. Click to expand... pepsilandia