E ElCigalo Invitado Oct 1, 2012 #41 DarKi_Ni said: .................uf Click to expand... És el que té el Google Translator, no dóna per més fill de puta, chupame els collons per la base d'aquests.
DarKi_Ni said: .................uf Click to expand... És el que té el Google Translator, no dóna per més fill de puta, chupame els collons per la base d'aquests.
D DarKi_Ni Invitado Oct 1, 2012 #42 ElCigalo said: És el que té el Google Translator, no dóna per més fill de puta, chupame els collons per la base d'aquests. Click to expand... Ja deia jo que ho escrivies molt be per a ser un andalus de merda. llàstima que no hi existisca un traductor CATALÀ-ANDALÚ
ElCigalo said: És el que té el Google Translator, no dóna per més fill de puta, chupame els collons per la base d'aquests. Click to expand... Ja deia jo que ho escrivies molt be per a ser un andalus de merda. llàstima que no hi existisca un traductor CATALÀ-ANDALÚ
T tehuelelalmeja Invitado Oct 1, 2012 #43 DarKi_Ni said: renegues de sa teva cultura, feixista, blaver, nasi!!! VISCA ELS PAISOS CATALANS i mort a tu TERRORISTA feixista Click to expand... em cago en els teus morts
DarKi_Ni said: renegues de sa teva cultura, feixista, blaver, nasi!!! VISCA ELS PAISOS CATALANS i mort a tu TERRORISTA feixista Click to expand... em cago en els teus morts
E ElCigalo Invitado Oct 1, 2012 #44 DarKi_Ni said: Ja deia jo que ho escrivies molt be per a ser un andalus de merda. llàstima que no hi existisca un traductor CATALÀ-ANDALÚ Click to expand... http://www.youtube.com/watch?v=CZumOXaVZpw#
DarKi_Ni said: Ja deia jo que ho escrivies molt be per a ser un andalus de merda. llàstima que no hi existisca un traductor CATALÀ-ANDALÚ Click to expand... http://www.youtube.com/watch?v=CZumOXaVZpw#
D DarKi_Ni Invitado Oct 1, 2012 #45 tehuelelalmeja said: em cago en els teus morts Click to expand... jo me'ls follo
D DarKi_Ni Invitado Oct 1, 2012 #47 tehuelelalmeja said: diselo en andalu Click to expand... miarma que diseh?
T tehuelelalmeja Invitado Oct 1, 2012 #48 DarKi_Ni said: miarma que diseh? Click to expand... na que veoh que te cuestah trabaho entende el castellano, na eshta bien premo.
DarKi_Ni said: miarma que diseh? Click to expand... na que veoh que te cuestah trabaho entende el castellano, na eshta bien premo.
E ElCigalo Invitado Oct 1, 2012 #51 tehuelelalmeja said: acho pijo hueva que dise? Click to expand... illo illo illo! k ise illo, te ríe? a ke te reviento payaso con mi arteh ke lo parteh
tehuelelalmeja said: acho pijo hueva que dise? Click to expand... illo illo illo! k ise illo, te ríe? a ke te reviento payaso con mi arteh ke lo parteh
T tehuelelalmeja Invitado Oct 1, 2012 #53 ElCigalo said: illo illo illo! k ise illo, te ríe? a ke te reviento payaso con mi arteh ke lo parteh Click to expand... antehS dEh criticarmeh intentah superarmeh
ElCigalo said: illo illo illo! k ise illo, te ríe? a ke te reviento payaso con mi arteh ke lo parteh Click to expand... antehS dEh criticarmeh intentah superarmeh
D DarKi_Ni Invitado Oct 1, 2012 #54 gRaCiasS pOr hAbLarR a MiS sPalDasS! sIgNifiCa Q stOi X dElanTe! X)