hilo dedicado a tehuelelapolla

  • Thread starter Thread starter DarKi_Ni
  • Start date Start date
DarKi_Ni said:
.................uf
És el que té el Google Translator, no dóna per més fill de puta, chupame els collons per la base d'aquests.
 
ElCigalo said:
És el que té el Google Translator, no dóna per més fill de puta, chupame els collons per la base d'aquests.
Ja deia jo que ho escrivies molt be per a ser un andalus de merda.

llàstima que no hi existisca un traductor CATALÀ-ANDALÚ
 
DarKi_Ni said:
renegues de sa teva cultura, feixista, blaver, nasi!!! VISCA ELS PAISOS CATALANS i mort a tu TERRORISTA feixista
em cago en els teus morts
 
diselo en andalu jajja

puto jefe ramos!!! :elrisas:
 
tehuelelalmeja said:
acho pijo hueva que dise?
illo illo illo! k ise illo, te ríe? a ke te reviento payaso con mi arteh ke lo parteh
 
ElCigalo said:
illo illo illo! k ise illo, te ríe? a ke te reviento payaso con mi arteh ke lo parteh
antehS dEh criticarmeh intentah superarmeh
 
gRaCiasS pOr hAbLarR a MiS sPalDasS! sIgNifiCa Q stOi X dElanTe! X)