hilo dedicado a tehuelelapolla

  • Thread starter Thread starter DarKi_Ni
  • Start date Start date
DarKi_Ni said:
A ver, te lo digo de otra forma, o me lo traduces o te lo metes por el culo
owned
:meparto: :meparto: :meparto:
 
DarKi_Ni said:
No entenc el que dius, dis-me-ho en català, gràcies.
[font=Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif]El Moviment Social Republicà va celebrar durant els dies 16 i 17 de juliol la seva I Trobada de Quadres.[/font]

[font=Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif]Així, gairebé quaranta càrrecs del partit es van donar cita en un espartà alberg de la serralada de Madrid per abordar durant dos dies qüestions relatives a l'organització, estructura i projecció del Moviment.[/font]
 
tehuelelalmeja said:
[font=Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif]El Moviment Social Republicà va celebrar durant els dies 16 i 17 de juliol la seva I Trobada de Quadres.[/font]

[font=Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif]Així, gairebé quaranta càrrecs del partit es van donar cita en un espartà alberg de la serralada de Madrid per abordar durant dos dies qüestions relatives a l'organització, estructura i projecció del Moviment.[/font]
A ver, que parte de que o me lo traduces o te lo metes por el culo no entiendes?? que asco de nazilufos de mierda
 
DarKi_Ni said:
A ver, que parte de que o me lo traduces o te lo metes por el culo no entiendes?? que asco de nazilufos de mierda
mira el facha de los cojones como se altera. a callar ya fachita, vete al valle de los caidos a relajarte un poco hijo puta.
 
tehuelelalmeja said:
mira el facha de los cojones como se altera. a callar ya fachita, vete al valle de los caidos a relajarte un poco hijo puta.
Amb mi parlis a la meva llengua, per favor, no vull perdre la teva amistat pero no em deixes un altra.
 
DarKi_Ni said:
Amb mi parlis a la meva llengua, per favor, no vull perdre la teva amistat pero no em deixes un altra.
ajaja t'estic owneando tota l'estona pallasso. Cómeme els ous :sisi1:
 
tehuelelalmeja said:
ajaja t'estic owneando tota l'estona pallasso. Cómeme els ous :sisi1:
A tomar por culo catalán de mierda. no hay forma contigo
 
[font=clean, Arial, Helvetica, sans-serif]soy un páharo.[/font]
 
[font=clean, Arial, Helvetica, sans-serif]bengo de vuena phamilia[/font]
 
Draxler said:
No dejeis que el palurdismo se cebe con el floro!
renegues de sa teva cultura, feixista, blaver, nasi!!! VISCA ELS PAISOS CATALANS i mort a tu TERRORISTA feixista