T
tehuelelalmeja
Invitado
ownedDarKi_Ni said:A ver, te lo digo de otra forma, o me lo traduces o te lo metes por el culo
:meparto: :meparto: :meparto:
ownedDarKi_Ni said:A ver, te lo digo de otra forma, o me lo traduces o te lo metes por el culo
No entenc el que dius, dis-me-ho en català, gràcies.tehuelelalmeja said:owned
:meparto: :meparto: :meparto:
DarKi_Ni said:No entenc el que dius, dis-me-ho en català, gràcies.
A ver, que parte de que o me lo traduces o te lo metes por el culo no entiendes?? que asco de nazilufos de mierdatehuelelalmeja said:[font=Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif]El Moviment Social Republicà va celebrar durant els dies 16 i 17 de juliol la seva I Trobada de Quadres.[/font]
[font=Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif]Així, gairebé quaranta càrrecs del partit es van donar cita en un espartà alberg de la serralada de Madrid per abordar durant dos dies qüestions relatives a l'organització, estructura i projecció del Moviment.[/font]
+1DarKi_Ni said:A ver, que parte de que o me lo traduces o te lo metes por el culo no entiendes?? que asco de nazilufos de mierda
mira el facha de los cojones como se altera. a callar ya fachita, vete al valle de los caidos a relajarte un poco hijo puta.DarKi_Ni said:A ver, que parte de que o me lo traduces o te lo metes por el culo no entiendes?? que asco de nazilufos de mierda
Amb mi parlis a la meva llengua, per favor, no vull perdre la teva amistat pero no em deixes un altra.tehuelelalmeja said:mira el facha de los cojones como se altera. a callar ya fachita, vete al valle de los caidos a relajarte un poco hijo puta.
ajaja t'estic owneando tota l'estona pallasso. Cómeme els ous :sisi1:DarKi_Ni said:Amb mi parlis a la meva llengua, per favor, no vull perdre la teva amistat pero no em deixes un altra.
A tomar por culo catalán de mierda. no hay forma contigotehuelelalmeja said:ajaja t'estic owneando tota l'estona pallasso. Cómeme els ous :sisi1:
a callar ia fatxaDarKi_Ni said:A tomar por culo catalán de mierda. no hay forma contigo
+1 ETREMAURA E MI PAÏ, EHPANYA MI CAHTIGOtehuelelalmeja said:països extremenys lliure!
renegues de sa teva cultura, feixista, blaver, nasi!!! VISCA ELS PAISOS CATALANS i mort a tu TERRORISTA feixistaDraxler said:No dejeis que el palurdismo se cebe con el floro!
De Valverde Freixe a Cartagena. Som i serem.DarKi_Ni said:+1 ETREMAURA E MI PAÏ, EHPANYA MI CAHTIGO
.................ufElCigalo said:De Valverde Freixe a Cartagena. Som i serem.