ARA QUE MI PAHINA YA TIE MUSHA BISITA

  • Thread starter Thread starter DarKi_Ni
  • Start date Start date
tehuelelalmeja said:
a callar ya fachita.
M'estàs posant es ous a la corbata, o parles en català o no em tornis a parlar mai.