T tehuelelalmeja Invitado Oct 1, 2012 #21 DarKi_Ni said: No entiendo ese dialecto. catalibán. Click to expand... a callar ya fachita.
D DarKi_Ni Invitado Oct 1, 2012 #22 tehuelelalmeja said: a callar ya fachita. Click to expand... M'estàs posant es ous a la corbata, o parles en català o no em tornis a parlar mai.
tehuelelalmeja said: a callar ya fachita. Click to expand... M'estàs posant es ous a la corbata, o parles en català o no em tornis a parlar mai.
B bocatadesemen Invitado Oct 1, 2012 #23 DarKi_Ni said: M'estàs posant es ous a la corbata, o parles en català o no em tornis a parlar mai. Click to expand... Més1
DarKi_Ni said: M'estàs posant es ous a la corbata, o parles en català o no em tornis a parlar mai. Click to expand... Més1