Y si no me entendistes catalan de mierda
Em cago en tots els morts del teu *arbol *genealogico i si m'apures *tambien en els vius , puta amorf de merda t'enxampo pel carrer i t'enfonso el *pexo a *martillazos , malalt *ijodelagran puta , si tens fills espero que tinguin alguna discapacitat *fisica o mental o en defecte d'això els atropelli un *autobus , però que no morin que sofreixin tota la seva puta vida i si no tens fills mai que *sera el que passés segurament déu et beneeixi amb una *gordaca puto *follapinos *hijodelagranputa , com m'assabenti que m'agregues una altra vegada amb algun compte *asi i m'assabenti de qui ets et juro que et busco , quan et trobi et vaig llevant parts de la teva *ridiculo cos i me les vaig menjant i mentre me les com les cagués i et faré menjar la meva puta femta amb *trozacos de la teva pell arrebossats i quan ja t'hagi esbudellat completament i haver-te fet menjar tota la merda que deixi anar del meu preciós i brillant cul *ire a per la teva germana i si no tens germana *ire a per la suada de la teva puta mare i si vaig inspirat *ire a per les dues , la segrestés , les *metere en una furgoneta , les portés a una *habitacion , les *metere la cua per tots els forats del seu cos (si , inclosos els de el nas i orelles) em corre dins d'elles i esperés 9 mesos al fet que neixin les seves filles i quan compleixin 13 anys me les cardés *tambien i si àdhuc *asi *despues d'això et segueixen quedant primeres o *tias *hare el mateix amb elles i quan ja aquest cansat de cardar-me a tota la teva família de pollosos *cojere unes quantes cadenes les *pondre en el meu cotxe i *recorrere 300km amb tota la teva família enganxada a elles i si *despues d'això queda algú viu , li fet alcohol perquè *rabie àdhuc mes de dolor i *despues de tot això *ire a l'hospital quan ja t'hagis recuperat del *destripamiento que et vaig fer et tragués d'hi ha et portés a la mateixa *habitacion on em cardi a totes les dones de la teva actual família i a les quals precedeixen en la teva *arbol *genialogico i mentre et poso els *videos de com em cardava a la teva mare et *dare *minipollazos en el front fins que se't quedi la marca del meu gran i devastador gland per a la resta de la teva vida i *asi cada vegada que et miris en el mirall recordessis aquests *videos i el que vaig fer amb la teva família , *despues d'això et deixés anar i *volvere a anar a per tu als tres mesos , et *volvere a ficar en la *habitacion , però aquesta vegada gens suau , aquesta vegada *cojere les teves mans i comencés a ficar-te agulles entre les ungles fins que el nivell de dolor et faci desmaiar-te i et reanimés amb un desfibril·lador , et baixés els pantalons i els calçotets i comencés a donar-te *minimatillazos en els teus collons fins que a poc a poc es vagin desfent i el teu escrot quedi completament obertura , imagino que *despues d'això et desmaiessis una altra vegada , doncs *volvere a usar el desfibril·lador per reanimar-te i *metere els teus peus en una galleda amb aigua , et *pondre pinces en els mugrons , penis i llengua i et *dare descàrregues fins que tornis a desmaiar-te , quan ho facis ja saps el que *hare.. i *volvere i *cojere unes tenalles i *ire arrencant una a una les teves putes ungles tros d'escòria , *despues et tombés , et *pondre un drap en la cara i *ire *hechandote en la boca aigua a poc a poc sense que arribis a ofegar-te ... *despues em *ire i *volvere cada a *dia per fer-te una tortura diferent , perquè cada vegada que sentissis els meus passos apropar-se a la porta a hores diferents cada *dia , una por que *jamas hagis experimentat recorri el teu cos i quedar-me en la porta fent com que *habro fins que et pixis damunt , llavors entrés i comencés... quan vegi que ja no dónes para mes tortures et deixés que et guareixis en un hospital i *volvere a anar a per tu quan et recuperis , et *cojere i mentre et cremo els ulls amb un bufador et *daremartillazos en la nou fins que moris tros de *hijodelagran puta però no pensis que tot acaba a hi ha... si la *reencarnacion existeix , *volvere *reencarnado en *culaquier una altra persona i et *hare a tu i a tota la teva nova família tot el que et fet en aquesta vida però mes lent i sense matar-te perquè cada vegada que veiessis una ombra en la nit pensis que sóc jo , que t'entri una bogeria impressionant , que caiguis en un estat vegetatiu simplement de la por que et causa la meva presència , si et guareixen , ja no *volvere a anar mes a per tu , *moriras vell , solament , sense ous , sense pell i *esperate que no et talli cames rebutjo de merda