MÀKIS QUÈ LI HAS FET AL FÒRUM??

• Thread starter Thread starter DarKi_Ni
  • Start date Start date
DarKi_Ni said:
i jo en es teus andalus fill de puta gastasofàs ganduls de merda.
Estic totalment d'acord amb tu, la idea intrinseca exposada és brillant, les possibles opcions en el desenvolupament del tema són infinites, la claredat de l'argument és majúscula, poques vegades he tingut ocasió de llegir un tema tan amè, amb la longitud justa, amb la mètrica adequada, sense floritures.

Ja ho va dir Quevedo:
El bo, si breu, dues vegades bo

ElCigalo said:
Estic totalment d'acord amb tu, la idea intrinseca exposada és brillant, les possibles opcions en el desenvolupament del tema són infinites, la claredat de l'argument és majúscula, poques vegades he tingut ocasió de llegir un tema tan amè, amb la longitud justa, amb la mètrica adequada, sense floritures.

Ja ho va dir Quevedo:
El bo, si breu, dues vegades bo
a sa sesta

DarKi_Ni said:
pues te metes el cuerno de un rinoceronte por el cacas
Estic d'acord amb el teu argument, meravellosa manera de mostrar valors i humilitat.

DarKi_Ni said:
pues te metes el cuerno de un rinoceronte por el cacas
em cago en tots els morts del teu arbre genialogico i si m'apures també en els vius, puto amorf de merda i parar pel carrer i et enfonso el pexo a cops de martell, malalt ijodelagran puta, si tens fills espero que tinguin alguna discapacitat física o mental o si no n'hi els atropelli un autobus, però que no morin que pateixin tota la seva puta vida i si no tens fills mai que serà el que passés segurament déu et beneeixi amb una gordaka puto follapinos ijodelagranputa, com m'assabenti que em afegeixes una altra vegada amb algun compte així i em sàpiga qui ets et juro que et busco, quan et trobi et vaig traient parts del teu ridícul cos i me les vaig menjant i mentre me les com les cagare i et faré menjar meus putes femta amb trozacos de teva pell arrebossats i quan ja t'hagi esbudellat completament i averte fet menjar tota la merda que deixi anar del meu preciós i brillant cul anire a per la teva germana i si no tens germana anire a per la suada de la teva puta mare i si vaig inspirat anire a per les dues, la secuestrare, les posaré en una furgoneta, les porti a una habitació, les ficaré la cua per tots els forats del seu cos (si, inclosos els del nas i orelles) em va dins d'elles i esperés 9 mesos que neixin les seves filles que compleixin 13 anys me les follare també i si tot i així després d'això et segueixen quedant primeres o ties farem el mateix amb elles i quan ja aquest cansat de follar a tota la teva família de pollosos cojere unes quantes cadenes les posarem en el meu cotxe i recorreré 300km amb tota la teva família enganxada a elles i si després d'això queda algú viu, li fet alcohol perquè rabie encara més de dolor i després de tot això anirem a l'hospital quan ja t'hagis recuperat de l'esventrament que et vaig fer et trauré d'hi et porti a la mateixa habitació on em fullets a totes les dones de la teva actual família i les que precedeixen al teu arbre genialogico i mentre et poso els videos de com em follava la teva mare et donaré minipollazos a la front fins que se't quedi la marca del meu gran i devastador gland per a la resta de la teva vida i així cada vegada que et miris al mirall recordaràs aquests vídeos i el que vaig fer amb la família, després d'això et deixaré anar i tornaré a anar a per tu als tres mesos, et tornare a ficar a l'habitació, però aquest cop res suau, aquesta vegada cojere teves mans i comen a ficar-te agulles entre les ungles fins que el nivell de dolor et faci desmaiar i et reanimare amb un desfibril · lador , et baixaré els pantalons i els calçotets i comen a donar-te minimatillazos en les teves collons fins que a poc a poc es vagin desfent i el teu escrot quedi completament va, imagino que després d'això et desmayaras nou, doncs tornarem a utilitzar el desfibril · lador per reanimarte i ficaré teus peus en una galleda amb aigua, et posaré pinces en els mugrons, penis i llengua i et donaré descàrregues fins que tornis a desmaiar, quan ho facis ja saps el que fare .. i tornarem i cojere unes tenalles i anire arrencant una a una les teves putes ungles tros d'escòria, després et tumbare, et posarem un drap a la cara i anire hechandote a la boca aigua a poc a poc sense que arribis a ofegar ... després em anire i tornare cada a dia per fer-te una tortura diferent, perquè cada vegada que oyeras meus passos acostar-se a la porta a hores diferents cada dia, una por que mai hagis experimentat recorri teu cos i quedar-me a la porta fent com que habro fins que et Mees sobre, llavors entri i comenci ... quan vegi que ja no dones per més tortures et deixa que et cures en un hospital i tornaré a anar a per tu quan et recuperis, et cojere i mentre et cremo els ulls amb un bufador et daremartillazos a la nou fins que moris tros de hijodelagran puta però no pensis que tot acaba a cal ... si la reencarnació existeix, tornarem reencarnat en cap punt una altra persona i et faré a tu ia tota la teva nova família tot el que et fet en aquesta vida però més lent i sense matar-te perquè cada vegada que veiessis una ombra a la nit pensis que sóc jo , que t'entri una bogeria impressionant, que caiguis en un estat vegetatiu simplement de la por que et causa la meva presència, si et curen, ja no tornarem a anar més a per tu, moriràs vell, sol, sense ous, sense pell i espera't que no et tall cames rebuig de merda

El sexo es una parte muy importante en mi vida, por eso solo lo dejo en manos de profesionales.