on é que non entra nela. O foro e os seus arredores son perigosos (... Makis! ...) É mellor que saímos de aquí o máis rápido posible, Miss @ Trolin4, vaia. ¡Apurade! Pode estar tranquilo, ir a a cadeira de rodas e afastarse. Si! Atención, equipo A e B, non perda de vista a Miss @ Trolin4, o resto segue ao coche do terrorista! ¡Ben, perímetro seguro, que chega ao coche número 7! ¡Non pode ser! Miss @ Trolin4! Mérame ... (tira unha pistola). Solte o pedazo de arma idiota, podes darllo por erro! Ahhh, que estás facendo! (Makis ponlle as mans). Horas máis tarde na televisión: un dos atacantes lanzou unha bomba de fume cando o coñecido xornalista @ Trolin4 estaba preparando o antebrazo en Foroparalelo. Que desastre sería o primeiro? Primeiro ... acordamos vernos despois de 3 días ... ¿Que gañaría con algo así? Non, non é o seu, senón ... Primeiro! (O primeiro aparece na televisión). Mentres tanto, na estrada todos estes coches esperábanme? Ben, si, ten escoltas, tía. (di cando sae coas mans) ¿Desde cando os españois poden levar armas tan xeniais ?! ¡Teña en conta que son cómplice do secuestro! Quere interrogarme, non? así que supoño que non dispararás ... Todas as armas disparan ao mesmo tempo. Non é probable que, para empezar, non nos dixese nada e tamén se opoñese a Forofgold é un crime castigado coa morte. E na cadeira de rodas de Makis. .. Este tipo, Sen nome advírtome para recordar o seu rostro e ter coidado con el ... Tome todo o que teña na parte superior e póñao na caixa. (móstralle unha manta). Mentres que no cuartel de @
ForofgoldNosotros non temos nada que ver co secuestro de @
Trolin4, asegúrovos. Imaxinoullo, entón era Makis. Si, vou ser honesto contigo, temos un axente infiltrado en O corpo de seguridade de @
Trolin4, confirmou a identidade de Makis como secuestrador. Lamento que non puidese evitar o que pasou. En primeiro lugar, non podería contactar con Makis? Non, imposible, contei cos medios de comunicación pero Non respondeu nunha situación semellante. E na cadeira de rodas de Makis de novo ... Por favor, ¿me pode entregar a manta antes de quitarme a roupa interior? Está ben. @ Trolin4 saca ao xornalista escondido no seu sutiã mentres escondeu a manta disimuladamente.Y na canle de televisión de noticias. Os gardacostas de @
Trolin4 mataron a un dos cómplices do secuestro e seguen intentando descubrir o paradoiro do xornalista. Non se responde. móbil desactivado, Makis debe Se non podemos contactar con ela, o único que podo facer é esperar. Volvemos á cadeira de rodas de Makis, que se move con el e con @
Trolin4I non teño opción, teño que facelo eu mesmo. O turco ten É culpa miña, séntoo. Un teléfono soa na oficina de @
Forofgold! Wihoutname! Non vai ser ... Silencio, por favor! ¿Dito? Sen nome, son eu. @ Trolin4 ... @ Trolin4 ¿estás ben? (Se me chamas dese número de móbil significa que conseguiches escapar de Makis, ou que ...) Sen nome, saíme de aquí ... por favor ... @ Trolin4, teño que calmarte e responder as miñas preguntas. Ok ... En primeiro lugar, o lugar, sabes onde estás? Non estou seguro, Makis me amamou cunha cadeira de rodas cunha chave, no camiño podía ver un sinal na estrada que indicaba a dirección naval, pero agora estou dentro dalgún edificio. @ Trolin4, vostede é o portavoz de @
Forofgold, ¿recorda que xa falamos da posibilidade de que isto podería poñer en perigo a súa vida? Si, recordo ... E tamén recorda o que debes facer se algo similar ocorreu, non? Por suposto ... e eu fixen todo o que me dixeches ... todo ... (¿Todo?) Obrigoume a desvestirme, pero non me resistín, díxome que me puxese a miña propia vida todo, e eu fixen. Eu fixen todo o que me aconsellou, veña por favor, salva-me. @ Trolin4, xa sabes o que ten que facer agora, non? Ahhh ...! (Mata a maior cantidade de persoas posible.) Si ... xa sei ... pero, por favor, podes facelo? (Chorando) Si, claro ... A chamada colga. @ Trolin4 chora en lágrimas. @ Berenjeno @ fran1 Estamos saíndo! Si! Si! @ Agil, segue a ver as barracas.Intend. E na cadeira de rodas de Makis ... son eu. Ten que eliminar o maior número posible. Doume o meu enderezo. Si, entendido. (Se me chama a partir dese número de teléfono móbil está a salvo do seu secuestrador, aínda que debe estar nunha situación que o fai imposible para se mover.) @ Ymyoli eu vou ao lugar dos ecos. Boas! Volvemos con Forofgold.La atopamos, seguimos a autoestrada, dirección Forotrolls.Forotrolls? Bota, é unha media hora. Apresurámonos, quen sabe o que pode facer Makis. Vale. (Ten que ver, que un par de imbéciles, sentáronse diante de min, están a facerme moi fácil. ) pensa @
Forofgold ao retirar o xornalista de xeito discreto. E na cadeira de ru