M MCETPM Invitado Dec 23, 2010 #101 Ahharu said: normal, no tenia una foto de 5Megapíxels Click to expand... megapixels? what is this
A Ahharu Invitado Dec 23, 2010 #102 MCETPM said: megapixels? what is this Click to expand... El que posa a les càmeres i tothom es flipa quan veu 12 Megapíchels
MCETPM said: megapixels? what is this Click to expand... El que posa a les càmeres i tothom es flipa quan veu 12 Megapíchels
M MCETPM Invitado Dec 23, 2010 #103 Ahharu said: El que posa a les càmeres i tothom es flipa quan veu 12 Megapíchels Click to expand... la meva hi diu 14 megapixels :roto2:
Ahharu said: El que posa a les càmeres i tothom es flipa quan veu 12 Megapíchels Click to expand... la meva hi diu 14 megapixels :roto2:
A Ahharu Invitado Dec 23, 2010 #104 MCETPM said: la meva hi diu 14 megapixels :roto2: Click to expand... la meva reflex es de 6.5 . Total, tampoc imprimire una foto per empapelar la paret
MCETPM said: la meva hi diu 14 megapixels :roto2: Click to expand... la meva reflex es de 6.5 . Total, tampoc imprimire una foto per empapelar la paret
M MCETPM Invitado Dec 23, 2010 #105 Ahharu said: la meva reflex es de 6.5 . Total, tampoc imprimire una foto per empapelar la paret Click to expand... potser que deixem de parlar en una llengua morta, no? jaja que no nos embauquen!
Ahharu said: la meva reflex es de 6.5 . Total, tampoc imprimire una foto per empapelar la paret Click to expand... potser que deixem de parlar en una llengua morta, no? jaja que no nos embauquen!
A Ahharu Invitado Dec 23, 2010 #107 Napalm said: pero esto que ehhhh??? Click to expand... és el fil per parlar en català