Mi verdadera historia

Mi verdadera historia +prv
« en: Hoy a las 00:18:58 »
Añadir cita
La primera vez que entré a un foro de esta saga fue en La Cueva Returns hará por mediados-finales de 2010, por una entrada sobre ese foro que leí en Rincón Hamijo. Me registré con nick diodo o algo así, no posteé una mierda pero sí que me quedé leyendo una temporada.

Dejé mucho tiempo de acordarme de ese foro y me pasé algunas veces cada x tiempo, vi que se abrió forotrolls y algún que otro foro más, pero seguí en FC.

Estas navidades caí en FC por pasarme en un hilo independista y me puse a buscar invi, me registré en torocoches y allí vi a Pariente que nombró forotrolls, me acordé de la movida y fui a parar de nuevo con nick : sisi3: . Makis organizaba concursos de invis cada poco tiempo al que posteara en el mensaje 300 y pico y me empezó a gustar el foro, y el resto de la historia ya la conocéis.

Fin.

---

No caí en que ni la mitad podemos ver prvs

La meva veritable història + prv
«El: Avui a les 00:18:58»
Afegir cita
La primera vegada que vaig entrar a un fòrum d'aquesta saga va ser a La Cova Returns farà per mitjans-finals de 2010, per una entrada sobre aquest fòrum que vaig llegir a Rincón Hamijo. Em vaig registrar amb nick díode o alguna cosa així, no postegi una merda però sí que em vaig quedar llegint una temporada.

Vaig deixar molt de temps de recordar-me d'aquest fòrum i em vaig passar algunes vegades cada x temps, vaig veure que es va obrir forotrolls i algun que un altre fòrum més, però vaig seguir en FC.

Aquest Nadal vaig caure en FC per passar-me en un fil independista i em vaig posar a buscar invi, em vaig registrar en torocoches i allà vaig veure Parent que va nomenar forotrolls, vaig recordar la moguda i vaig anar a parar de nou amb nick: sisi3:. Makis organitzava concursos de Invis cada poc temps a què posteara en el missatge 300 i escaig i em va començar a agradar el fòrum, i la resta de la història ja la coneixeu.

Fi.

---

No vaig caure en que ni la meitat podem veure prvs