entrepàdesemen t'estimo molt

• Thread starter Thread starter tehuelelalmeja
  • Start date Start date
T

tehuelelalmeja

Invitado
i ho sento per estar sempre insultandote, faltandote el respecte dient-te catalufo nazilufo i aquestes coses, en el fons entenc el teu sentiment català, i des d'ara jo ho respecti i donaré suport, si és el que voleu, doncs això que m'he adonat que hi ha que respetaros i recolzar-vos en el que de veritat sentin vostres cors, una salutació amic visca catalunya.

jajajajaj una merda tio, em cago en els putos nazilufos i en la vostra puta mare fills de puta t'ho has cregut ximple visqui catalunya i visca espanya! jajajjaajgilipolles

Jo no entenc una puta merda, així que em vaig d'aquí.

dessitgaries haver-hi nascut a Catalunya i ho saps

bocatadesemen said:
dessitgaries haver-hi nascut a Catalunya i ho saps
m'has enxampat tio, em faig palles pensant en Pujol i Carod Rovira

tehuelelalmeja said:
es primer pàs es assumir-ho, es segon ANARTE'N FORA D'AQUÍ, TU NO ETS CATALÀ NI MAI HO SERÀS.

DarKi_Ni said:
es primer pàs es assumir-ho, es segon ANARTE'N FORA D'AQUÍ, TU NO ETS CATALÀ NI MAI HO SERÀS.
Tenia els dits

Bueno, como no me entero de una mierda de este hilo lo hago mio y a partir de ahora hablaremos de Gianna Michaels
gianna-michaels_33972.jpg

no entiendo esta moda catalan en el foro ejejajejajAJAEJAEJAJWWJA

Guiliresh said:
Bueno, como no me entero de una mierda de este hilo lo hago mio y a partir de ahora hablaremos de Gianna Michaels
Dues mamelles tiren més que dues carretes.

Calradia said:
no entiendo esta moda catalan en el foro ejejajejajAJAEJAEJAJWWJA
jajajaj em cago en la teva puta mare

és broma no et ratllis xd xd

Guiliresh said:
por esta tia besaria la estelada y cantaria els segador mientras artur mas me caga en la boca.

Guiliresh said:
gracias

tehuelelalmeja said:
ten recoman a na llusia napedra, molt bona actriu :sisi1:

Other threads