Post per a parlar en català, valencià o mallorquí [Vol I]

S

sknaht

Invitado
Donant pel cul fins a forotrolls, fil per parlar en català, valencià o mallorquí sense por de ser banejat com es fa a "forocoches"

Els estrangers també seran ben rebuts, jo no sóc polonès jo sóc català

 
Por cierto primera pole que me hago en este foro.
Has tenido suerte sknaht, HILO MITICO!!!!!
 
hola, jo vinc a parlar en lleidata, perque cagon lo tano quan era gitano, ja era hora de poderme expressar com ho faig sovint
 
mitic ho dubto, però per tal de donar pel cul suficient
 
Òndia, que heu creat un fil per parlar en Català. M'apunto encara que arreu parli en Castellà. Visca el Barça...
 
Ahharu said:
Òndia, que heu creat un fil per parlar en Català. M'apunto encara que arreu parli en Castellà. Visca el Barça...


[size=small]ja tenies que embrutar el fil amb sobirana merda, recorda sempre barcelona només blanc i blau[/size]
 
Visca lleida! que no es visca el lleida, es visca lleida i tots los puto gusiluses, keites, iniestes, reis negres i quecas del mon!
 
Es facil, yo nací en cataluña y no tengo ni puta idea. Y no, no es trolleada.
 
sknaht said:
es facil yo nací en venezuela y mira que bien lo hablo

Lo estas escribiendo, yo si me hablas en catalan te entiendo, pero ni puta idea de escribirlo ni hablarlo hoyga
 
solo faltaria que por nacer y vivir en cataluña tengas que saber hablar catalan, yo defiendo el catalan, pero no se puede obligar a nadie a aprenderlo si no quiere
 
sknaht said:
[size=small]ja tenies que embrutar el fil amb sobirana merda, recorda sempre barcelona només blanc i blau[/size]

Cal reconèixer que l'afició de l'Espanyol es ininigualable, com diu l'eslogan es un sentiment, i que Osvaldo un gran jugador, encara que li falta equip per poder ser més competitiu
 
Odio%20el%20futbol.gif