Pqncho deja de hacer el mongo

Tema en 'General' iniciado por AmadeusMota, 1 Oct 2012.

1. Te pones a discutir con tu cuenta troll tu solo , tristitititisiimo

2. Amb els ossos dels teus morts vaig a fer-me una escala per pujar a les banyes del teu pare i cagar-me en la teva puta mare

3. Ahora me responderá con cualquier mierda de EHTREMADURAH Q DURAH??

4. No entenc es castellà.

5. [font=clean, Arial, Helvetica, sans-serif] EHTREMADURAH Q DURAH[/font]

6. VIBAN LO PAISEH'TREMEÑO

7. [font=clean, Arial, Helvetica, sans-serif]tristitititisiimo[/font]

8. Tinc un amic insípid. No és insípid, és convencional. No ha sabut veure encara els centelleigs d'aquest tapís que s'amaga darrere la realitat de les coses, no ha intuït això que està tort i que subjau darrere de tot. Quan encara no saps que hi ha un error fonamental no ets lliure d'actuar sense por de les conseqüències, quan encara creus en alguna cosa ets esclau d'aquesta fe i aquesta fe t'impedirà actuar de manera realment sincera amb tu mateix. I a un mateix sempre li ve de gust fer el mateix: ficar, escoltar Neil Young, subvertir l'ordre moral d'aquest món, follar amb dues-centes dones and then write a fucking novell. This, everyday.

El cas és que el meu amic creu en el treball, creu en l'esquerra i en moltes altres coses. Creu també que llegir ho va a convertir en millor persona, que hi ha alguna salvació en la cultura. Evidentment, busca en el lloc equivocat i les seves immersions no són més que soms passejos per les aigües dels llocs comuns. També creu que Skrillex és avorrit i de pagar dos euros d'autobús per anar a la platja no val la pena. És guapo, i quan un guapo sentència tot és perdonat, però res més.

Aquest amic té una núvia, una núvia que està molt bona. Fa temps que tonteamos. La noia és físicament espectacular i té aquesta actitud davant la vida que tant m'agrada: intenta acumular fracassos daurats. Fa temps que es va adonar que l'única cosa que es pot fer és ballar i follar i, ara que està amb l'est noi no pot ser conseqüent.

Fins fa un parell de mesos jo tenia núvia i els quatre sortíem en pla "parella de parelles". El noi no s'adonava de res, però es notava que el meu ex-núvia i jo la fascinábamos. Quan arribàvem tots dos a aquella capital de província, des de Barcelona i Madrid respectivament tot es posava més on fire. Escoltava les nostres històries amb sorpresa, veia com ens passejàvem a la vora d'alguna cosa, mentre per a ella cada dia eren iguals. És que, fotre, què insípid és el meu amic. I no té cotxe. I no fa mai res. I la meva ex i jo arribàvem al Avensis familiar acabat de comprar del meu pare, que fingia meu i li parlàvem de viatges. Si hagués anat a la tomba de Machado a Cotlliure. De cremar Madrid i Barcelona, ​​de follar en qualsevol lloc. De anar a Venècia a veure com té el mar la seva mecànica com l'amor els seus símbols. Li brillaven els ulls. I quan el noi no estava massa atent, perdut com sempre en el seu món de indolent autocomplaença provinciana, ens tocava. S'acostava a nosaltres, al meu ex ia mi i ens acariciava. Alguna vegada vam estar a punt d'arribar a més i si no ho vam fer no va ser perquè el meu ex, amiga de tot el thrash no volgués, sinó per respecte al noi, a qui conec de sempre i al qual ella, malgrat tot i de viure sempre divertida per culpa d'altres (i crec que també d'altres), diu voler.

Ara arriba l'estiu, fa temps que estic destrossat perquè aquesta ex de la qual parlo em va fotre molt i el meu sistema de valors és encara més feble que abans. Llançat al hedonarcisismo planatge amb aquesta noia nits boges plenes d'alcohol i de Glass Candy respectant els altaveus. Parlem de sexe per Facebook. Li solt discursos random. Em diu que sóc una "puteta exhibicionista", li dic que és un putón i em diu "no ho negaré". Li conte a quantes de les seves amigues em vull follar. M'explica que el seu nuvi al llit és com un vell, que és un conyàs: "Tu amb el teu ex no eres així, oi?, Quina enveja".

I aquesta és la cosa. Que la noia és espectacular i connectem bastant. Que sé que tres copes i la confusió amb què em associa la posarien molt divertida. Que mentre el seu nuvi la porta a menjar amb els seus pares i els seus germans veient el telenotícies d'Antena 3 jo me la podria portar amb llanxa. O a bussejar en veler. O siemplemente a deixar passar el temps escoltant Mogwai. És que, fotre, està molt bona. Molt. I la segona lectura de cadascuna de les seves frases és sempre "quant m'agrada follar".

Així que això, em fa cosa, perquè sé que el meu amic m'aprecia. Però me la vaig a tirar quan pugui. La relació amb el meu ex es va acabar quan ella es va tirar borratxa a un tio amb núvia. El món és així, vida líquida, les coses flueixen. Hi haurà alguna nit en què ell no pugui venir. Segur que ella llavors vol ficar mig pollastre de M, o alguna cosa: em identifica amb això, i és que jo no em fico gairebé res, però ho faig en els moments adequats davant de la gent apropiada: la que encara es deixa impressionar per certes coses i, a més, té un cuerpazo. Si ella vol, la animaré. Jo no crec que vagi a res més que alcohol. I llavors serà inevitable i, si compleix amb el que promet, follará com una gossa.

• Comunidad

Welcome to the community Forotrolls!

Los individuos de este foro somos seres humanos muy inteligentes y peligrosos y te vamos a entrenar para luchar y sobrevivir en este mundo. No importa quién seas o de donde vengas, pertenecerás a la hermanandad "El legado del Oso Rosita"

"Jehová guardará tu salida y tu entrada." Salmos. 121:8
  • Navegación Rápida

Abrir la Navegación Rápida

• Nuestro Futuro

Forotrolls, es un grupo de líderes comunitarios representando a varias agencias sin fines de lucro, así como a algunos "negocios ocultos". Tenemos implantado un Sistema de Donaciones por las cuales cubrimos el mantenimiento y hospedaje del mismo.

Realizar una donación es totalmente libre y voluntaria, si deseas ayudarnos. Valora tú mismo el foro y decide.

Donar!