Post per a parlar en català, valencià o mallorquí [Vol I]

Tema en 'General' iniciado por sknaht, 27 Dic 2010.

1. Donant pel cul fins a forotrolls, fil per parlar en català, valencià o mallorquí sense por de ser banejat com es fa a "forocoches"

Els estrangers també seran ben rebuts, jo no sóc polonès jo sóc català

[font=arial][/font]

2. PolEspaña Una Grande Y Libre.

3. Y Sub-Pole tambien pa mi.

4. Por cierto primera pole que me hago en este foro.
    Has tenido suerte sknaht, HILO MITICO!!!!!

5. hola, jo vinc a parlar en lleidata, perque cagon lo tano quan era gitano, ja era hora de poderme expressar com ho faig sovint

6. mitic ho dubto, però per tal de donar pel cul suficient

7. Òndia, que heu creat un fil per parlar en Català. M'apunto encara que arreu parli en Castellà. Visca el Barça...

8. [size=small]ja tenies que embrutar el fil amb sobirana merda, recorda sempre barcelona només blanc i blau[/size]

9. Lo siento pero no se escribirlo.

10. Visca lleida! que no es visca el lleida, es visca lleida i tots los puto gusiluses, keites, iniestes, reis negres i quecas del mon!

11. es facil yo nací en venezuela y mira que bien lo hablo

12. Es facil, yo nací en cataluña y no tengo ni puta idea. Y no, no es trolleada.

13. Lo estas escribiendo, yo si me hablas en catalan te entiendo, pero ni puta idea de escribirlo ni hablarlo hoyga

14. solo faltaria que por nacer y vivir en cataluña tengas que saber hablar catalan, yo defiendo el catalan, pero no se puede obligar a nadie a aprenderlo si no quiere

15. Cal reconèixer que l'afició de l'Espanyol es ininigualable, com diu l'eslogan es un sentiment, i que Osvaldo un gran jugador, encara que li falta equip per poder ser més competitiu

16. yo tambien!

17. jo els estimo

18. Algú que parle mallorquí,per aquest el nostre foro.

• Comunidad

Welcome to the community Forotrolls!

Los individuos de este foro somos seres humanos muy inteligentes y peligrosos y te vamos a entrenar para luchar y sobrevivir en este mundo. No importa quién seas o de donde vengas, pertenecerás a la hermanandad "El legado del Oso Rosita"

"Jehová guardará tu salida y tu entrada." Salmos. 121:8
  • Navegación Rápida

Abrir la Navegación Rápida

• Nuestro Futuro

Forotrolls, es un grupo de líderes comunitarios representando a varias agencias sin fines de lucro, así como a algunos "negocios ocultos". Tenemos implantado un Sistema de Donaciones por las cuales cubrimos el mantenimiento y hospedaje del mismo.

Realizar una donación es totalmente libre y voluntaria, si deseas ayudarnos. Valora tú mismo el foro y decide.

Donar!