He decidit que ja està bé d'agenojar-me a la cultura i llengua imposades

Tema en 'General' iniciado por DeroVolk, 10 Ago 2013.

1. Per Castella. Una llengua imposada que s'ha constituït com cooficial sin que siga pròpia i que està cometent un genocidi contra la nostra propia.

Així desde hui pense deixar d'utilizar la llengua dels veïns castellans tant a Internet com fora, recalque que el poble castellà és un poble respectable i que no té la culpa de que el Govern Espanyol haja escollit la seua llengüa i cultura per a imposarla.

Espere i desitge que el company Catalunya faja el mateix.

2. Arrodillarse nunca lo había oído en valenciano XD
    Pancho, jo no dic res pero no hi ha molta gent açi que siga catalufoparlant

3. Al igual que a la Ucrània soviètica es va perdre el ucranià... asimilació cultural l'anomenen.

Jo vull una Espanya plurinacional i orgullosa de la seua amplia cultura.

4. Jo no vull una espanya, espanya es un llit de corrupcio i ja estic lluny

5. Si dic que vull una Espanya plurinacional obviament és perque no vull l'Espanya actual. Hem d'eixir de l'euro, tornar a industrialitzar l'Estat per a ser autosuficients i nacionalitzar les empreses. En definitiva, deixar de ser la platja alemana que no pot treballar perque no té industria ni producció, soles serveix als guiris.

6. Hi ha que fer altra espanya damunt de l'actual

• Comunidad

Welcome to the community Forotrolls!

Los individuos de este foro somos seres humanos muy inteligentes y peligrosos y te vamos a entrenar para luchar y sobrevivir en este mundo. No importa quién seas o de donde vengas, pertenecerás a la hermanandad "El legado del Oso Rosita"

"Jehová guardará tu salida y tu entrada." Salmos. 121:8
  • Navegación Rápida

Abrir la Navegación Rápida

• Nuestro Futuro

Forotrolls, es un grupo de líderes comunitarios representando a varias agencias sin fines de lucro, así como a algunos "negocios ocultos". Tenemos implantado un Sistema de Donaciones por las cuales cubrimos el mantenimiento y hospedaje del mismo.

Realizar una donación es totalmente libre y voluntaria, si deseas ayudarnos. Valora tú mismo el foro y decide.

Donar!