Fil per a especular amb el nacionalisme català [NON CASTILLENCS]

Tema en 'General' iniciado por DeroVolk, 10 Ago 2013.

1. Fil per a especular amb el nacionalisme català.

Primeres qüestions:

- República totalment independent? República autònoma? Nació dins d'un estat plurinacional?
    - En càs de ser-hi totalment independent, demanar l'entrada a la Unió Europea?
    - Sistema polític?
    - Llengua oficial única? cooficials? oficial tenint altres amb reconeixement?

Seguirem informant i invoque a Catalunya

2. A jo com a la majoria dels catalans, m'os hi agradaria una república totalment independent, sense tenir res que veure amb espanya. Nosaltres ja tenim clar que lo millor per a Catalunya és entrar dins la UE, per això en les manifestacions per a la autodeterminació hi veus pancartes amb la bandera de l'UE i amb el nombre de Catalunya escrit en angles 'Catalonia', perque es fixin que no només som 4 cans els que volem la independència. I si tot va bé CiU amb cap d'Artur Mas com a primer ministre de Catalunya, aquest home que tant espanyols critiquen és el que m'hos conduïra cap a l'independència (i jo crec que es per això que li critiquen). La llengua OFICIAL el català amb reconoixement del castellà, i a les escoles no hi seria obligatori aprendre'l.

Salutacions i visca Catalunya lliure!

3. PortalForos>Categoría General>General>

Tema en 'General' iniciado por DeroVolk, hace 29 minutos.
    Seguir tema
    Ir al primero sin leer

1. DeroVolkModeгador

Me Gusta recibidos:
      192
      Trofeos:
      63
      Género:
      Masculino
      Nuevo
      Fil per a especular amb el nacionalisme català.

Primeres qüestions:

- República totalment independent? República autònoma? Nació dins d'un estat plurinacional?
      - Sistema polític?

La lluita de hui serà la llibertat de demà

DeroVolk, hace 29 minutos
      #1Me GustaCitar

2. CatalunyaUsuario

Me Gusta recibidos:
      51
      Trofeos:
      28
      Nuevo
      A jo com a la majoria dels catalans, m'os hi agradaria una república totalment independent, sense tenir res que veure amb espanya. Nosaltres ja tenim clar que lo millor per a Catalunya és entrar dins la UE, per això en les manifestacions per a la autodeterminació hi veus pancartes amb la bandera de l'UE i amb el nombre de Catalunya escrit en angles 'Catalonia', perque es fixin que no només som 4 cans els que volem la independència. I si tot va bé CiU amb cap d'Artur Mas com a primer ministre de Catalunya, aquest home que tant espanyols critiquen és el que m'hos conduïra cap a l'independència (i jo crec que es per això que li critiquen). La llengua OFICIAL el català amb reconoixement del castellà, i a les escoles no hi seria obligatori aprendre'l.

Catalunya, Hace un momento
      #2Me GustaCitar
    PortalForos>Categoría General>General>

Tema en 'General' iniciado por DeroVolk, hace 29 minutos.
    Seguir tema
    Ir al primero sin leer

1. DeroVolkModeгador

Me Gusta recibidos:
      192
      Trofeos:
      63
      Género:
      Masculino
      Nuevo
      Fil per a especular amb el nacionalisme català.

Primeres qüestions:

- Sistema polític?

La lluita de hui serà la llibertat de demà

DeroVolk, hace 29 minutos
      #1Me GustaCitar

2. CatalunyaUsuario

Me Gusta recibidos:
      51
      Trofeos:
      28
      Nuevo
      A jo com a la majoria dels catalans, m'os hi agradaria una república totalment independent, sense tenir res que veure amb espanya. Nosaltres ja tenim clar que lo millor per a Catalunya és entrar dins la UE, per això en les manifestacions per a la autodeterminació hi veus pancartes amb la bandera de l'UE i amb el nombre de Catalunya escrit en angles 'Catalonia', perque es fixin que no només som 4 cans els que volem la independència. I si tot va bé CiU amb cap d'Artur Mas com a primer ministre de Catalunya, aquest home que tant espanyols critiquen és el que m'hos conduïra cap a l'independència (i jo crec que es per això que li critiquen). La llengua OFICIAL el català amb reconoixement del castellà, i a les escoles no hi seria obligatori aprendre'l.

Catalunya, Hace un momento
      #2Me GustaCitar

4. Ets de CiU? aixina te boten foc fill de puta

5. [​IMG]

N'Artur Mas et desitja bona nit ;)

6. Ciu te tantes ganes d'independencia com el PNV.

7. :nusenuse: en tot cas li convé fer-se l'independentista perquè és per axo que l'han votat. I jo confî en ell :)

8. igual que als trens de china tenen el simbol comunista i despres son mes capitalistes que en els estats units.

ciu es independentista en l'estetica

9. :qmeparto: bon exemple, com la foto aquesta que surten banderes comunistes y devora una empresa de motorola a vietnam :qmeparto:

De totes maneres ara que ERC i CiU tenen un pacte tendran que fer cas a ERC i fer la consulta al 2014 , de lo contrari perdrien molt

10. Esta pagina esta en catalan ¿ Quieres traducirla ? Traducir No

11. ERC vol trincar poder amb el pacte, no haurà consulta. Tindràn que esperar a les pròximes eleccions i que guanye ERC -com ja pasaria vejent enquestes-

12. I ull perque a este ritme Cs sobrepasa a CiU.

13. Me la pela, si voleu l'independencia no toqueu els ous, no hi ha que donarle tanta importancia

14. No crec

15. arrepleguen els vots del pp, ciu i psc.

• Comunidad

Welcome to the community Forotrolls!

Los individuos de este foro somos seres humanos muy inteligentes y peligrosos y te vamos a entrenar para luchar y sobrevivir en este mundo. No importa quién seas o de donde vengas, pertenecerás a la hermanandad "El legado del Oso Rosita"

"Jehová guardará tu salida y tu entrada." Salmos. 121:8
  • Navegación Rápida

Abrir la Navegación Rápida

• Nuestro Futuro

Forotrolls, es un grupo de líderes comunitarios representando a varias agencias sin fines de lucro, así como a algunos "negocios ocultos". Tenemos implantado un Sistema de Donaciones por las cuales cubrimos el mantenimiento y hospedaje del mismo.

Realizar una donación es totalmente libre y voluntaria, si deseas ayudarnos. Valora tú mismo el foro y decide.

Donar!